تریلر بازی Overwatch 2 – Sojourn امروز منتشر شد

تریلر بازی Overwatch 2 – Sojourn امروز منتشر شد

بازی Overwatch 2 از Blizzard Entertainment پس از افشای داستان اصلی خود، تریلر گیم پلی جدیدی را دریافت خواهد کرد که توانایی های Sojourn را به نمایش می گذارد. این اولین بار در ساعت 11 صبح PT همراه با یک پرسش و پاسخ اجتماعی جدید در Twitch خواهد بود (جایی که تیم توسعه باید جزئیات بیشتری در مورد کیت او ارائه دهد).

 

برخی از جزئیات در مورد توانایی های Sojourn قبلاً فاش شده بود مانند پاهای سایبرنتیک او که امکان سر خوردن را فراهم می کند. سلاح اصلی او یک تفنگ تهاجمی است که شامل 40 گلوله در هر کلیپ است و زمان بارگیری مجدد مناسبی دارد. اما جذابیت اصلی تفنگ ریلی اوست که با شارژ کافی شلیک می کند.

 

در حالی که می توان آن را به صورت دستی شارژ کرد، شلیک با حالت اولیه و فرود شلیک های حساس نیز می تواند آن را شارژ کند. اینکه چقدر مخرب خواهد بود و اینکه Ultimate او چگونه کار می کند باید دید.  Sojourn همچنین در نسخه بتای PvP بسته آتی Overwatch 2 در 26 آوریل در رایانه شخصی گنجانده شده است. کسانی که برای این آزمون انتخاب شده‌اند می‌توانند او را به همراه نقشه‌های جدید، حالت فشار و کاراکترهای مختلف مانند Doomfist امتحان کنند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Overwatch 2 – Sojourn امروز منتشر شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/884e

خبرنامه بازی ها

گالری