اضافه شدن بازیهای Nintendo Switch Online در Game Boy و Game Boy Advance

اضافه شدن بازیهای Nintendo Switch Online در Game Boy و Game Boy Advance

اخیراً نینتندو مشغول افزودن‌های خود به کتابخانه آنلاین نینتندو سوییچ بوده است . با این حال، به نظر می‌رسد که افزوده‌های اساسی‌تر نیز در راه است.

 

شایعات حاکی از آن است که قبل از رونمایی Nintendo Switch Online + Expansion Pack ، نینتندو قصد دارد بازی‌های Game Boy،  Game Boy Color و Game Boy Advance را به این سرویس اضافه کند. اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی دنبال نشده است، اما درزها ادعا می کنند که این برنامه ها هنوز ادامه دارد.

 

اکنون به نظر می‌رسد شبیه‌سازهایی که نینتندو قصد دارد از آن‌ها برای اجرای این بازی‌ها روی سوییچ استفاده کند، به صورت آنلاین لو رفته است. همانطور که توسط کاربر توییتر @trashbandatcoot مشاهده شد، شبیه‌سازهایی به نام‌های Hiyoko و Sloop – به ترتیب برای بازی‌های Game Boy/Game Boy Color و Game Boy Advance – به صورت آنلاین به بیرون درز کرده‌اند که ظاهراً توسط تیم تحقیق و توسعه داخلی نینتندو در اروپا ساخته شده‌اند.

 

ظاهراً تعدادی از بازی‌ها آزمایش شده‌اند، به نظر می‌رسد که لیست کامل آن‌هایی که توسط کاربر توییتر @Mondo_Mega به اشتراک گذاشته شده است. این فهرست شامل نام‌های شگفت‌انگیزی است که از آن جمله می‌توان به Golden Sun، Golden Sun: The Lost Age، Mario and Luigi: Superstar Saga، The Legend of Zelda: The Minish Cap، Metroid Fusion، Metroid: Zero Mission، Mario vs. Donkey Kong، Mario Kart: Super Circuit، Castlevania: Aria of Sorrow، Castlevania: Circle of the Moon، و بسیاری دیگر.

 

در همین حال،  Pokemon Ruby/Sapphire/Emerald در لیست ذکر نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد هنوز شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها نیز آزمایش شده‌اند، مخصوصاً برای آزمایش شبیه‌سازی کابل پیوند. به نظر می‌رسد در بخش Game Boy/Game Boy Color اطلاعات زیادی وجود ندارد، اگرچه به نظر می‌رسد Super Mario Land، Tetris و The Legend of Zelda: Link’s Awakening DX دیده شده‌اند.

 

البته شایان ذکر است که این بازی‌ها ظاهراً فقط برای آزمایش شبیه‌ساز مورد استفاده قرار گرفته‌اند، که لزوماً به این معنی نیست که آنها در کتابخانه‌های بالقوه Game Boy/Game Boy Color یا Game Boy Advance که اضافه می‌شوند گنجانده می‌شوند.

 

اگر واقعاً این اتفاق می افتد، که به طور فزاینده ای محتمل به نظر می رسد، ممکن است یک اعلامیه رسمی خیلی دور نباشد، هرچند زمانی که نوبت به نینتندو می شود، خیلی سخت است. همچنین جای تعجب است که آیا بخشی از این افزوده‌های جدید (یا حتی شاید همه آنها) بخشی از بسته توسعه هستند یا همه آنها بخشی از سطح اشتراک پایه نیز خواهند بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b099

خبرنامه بازی ها

گالری