Shin Megami Tensei 5 بیش از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است

Shin Megami Tensei 5 بیش از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است

انتظار برای بازی Shin Megami Tensei 5 طولانی بود، اما RPG مورد انتظار Atlus سرانجام نوامبر گذشته برای نینتندو سوییچ عرضه شد و خوشبختانه ثابت شد که ارزش تمام انتظارات را دارد. SMT 5 به طور گسترده توسط منتقدان و مخاطبان مورد ستایش قرار گرفت و جای تعجب نیست که این موضوع در فروش خوب بازی نیز منعکس شده است.

 

اخیرا Atlus اعلام کرد که Shin Megami Tensei 5 از زمان عرضه تاکنون بیش از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. در اوایل ژانویه، این تعداد به بیش از 800000 دستگاه در سراسر جهان فروخته شد، بنابراین واضح است که این عنوان در مورد فروش، سرعت ثابتی را حفظ می کند.

 

Shin Megami Tensei  همیشه یک فرنچایز کاملاً خاص بوده است، که علیرغم استقبال مداوم منتقدان از آن، واقعاً آمار فروش زیادی را به خود ندیده است. با توجه به این نکته - ناگفته نماند این واقعیت که فقط از نوامبر منتشر شده است و فقط بر روی یک پلتفرم در دسترس است - این اعداد بسیار چشمگیر هستند.

 

Shin Megami Tensei 5  روی نینتندو سوییچ در دسترس است. برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه بازی می‌تواند برای PS4 و PC نیز عرضه شود، وجود دارد .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/913a

خبرنامه بازی ها

گالری