اولین تریلر منتشر شده بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution

اولین تریلر منتشر شده بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution

 The Walking Dead: Saints and Sinners از Skybound Entertainment – ​​Chapter 2: Retribution اولین تریلر مناسب خود را در جریان اخیر Meta Quest Gaming Showcase دید. همراه با مردگان معمولی، یک دشمن جدید، تبرزن، نیز به طرز تهدیدآمیزی مورد کنایه قرار می گیرد. عنوان VR قرار است در اواخر سال 2022 برای Meta Headsets منتشر شود.

 

در نیواورلئان اتفاق می افتد، بازیکنان یک بار دیگر بازی را کنترل می کنند و سعی می کنند در حالی که توسط ارواح محاصره شده اند، زنده بمانند. مبارزات به طور مختصر در تریلر جدید به نمایش گذاشته شده است و همان ترکیبی از جنگ غوغا و سلاح گرم است. در مورد تبرزن، آن را به عنوان یک "تعقیب کننده قوی" توصیف می کنند که برای کشتن شما دست از سر هیچ چیز نمی کشد، اما شاید رمز و راز بزرگتری در پشت حضور آن وجود داشته باشد.

 

مکان‌های جدید، ماموریت‌ها و غارت‌ها نیز به همراه یک Faction جدید به نام Exiles گنجانده شده‌اند. این افراد با Tower یا Reclaimed متحد نیستند و اگر به آنها کمک کنید به دنبال ارائه منابع هستند. البته ممکن است گناهکار شوید و از زور برای استثمار آنها استفاده کنید. منتظر جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در ماه های آینده باشید.

کلمات کلیدی :

The Walking Dead

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو اولین تریلر منتشر شده بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ff46

خبرنامه بازی ها

گالری