بازی Terraforming Mars یک بازی رایگان فروشگاه Epic Games است

بازی Terraforming Mars یک بازی رایگان فروشگاه Epic Games است

بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه Epic Games در حال حاضر برای کاربران زنده هستند، با بازی جعبه ایمنی Curve Games Just Die Already  و Indie point-and-click Paradigm کاربرانی که تا 3 می برای درخواست در دسترس هستند، باید یک حساب Epic Games Store داشته باشند تا بازی‌ها را درخواست کنند و آن‌ها را بازی کنند.

 

بازی رایگان هفته آینده نیز اکنون با نام Asmodee Digital’s Terraforming Mars معرفی شده است. اقتباس از بازی تخته‌ای کالت یک عنوان استراتژی مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکنان می‌توانند یک شرکت را رهبری کنند، امکاناتی را بسازند، در مورد فن‌آوری‌های نوآورانه تحقیق کنند و تولید منابع را مدیریت کنند، در حالی که در شرایط سخت سیاره سرخ زنده می‌مانند.

 

بازی را می توان به صورت انفرادی یا چند نفره با حداکثر پنج بازیکن در مقابل حریفان محلی یا آنلاین، انسان ها یا هوش مصنوعی بازی کرد. در همین حال، برای گیم پلی چالش برانگیزتر، بازیکنان می توانند قوانین دوران شرکت را امتحان کنند، که تجربه گیم پلی پیچیده تری را ارائه می دهد.

 

بازی Terraforming Mars از 3 می برای کاربران فروشگاه Epic Games رایگان خواهد بود و تا 9 می برای مطالبه در دسترس خواهد بود.

کلمات کلیدی :

Terraforming Mars

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Terraforming Mars یک بازی رایگان فروشگاه Epic Games است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/00f9

خبرنامه بازی ها

گالری