به‌روزرسانی نسخه 2.7 بازی Genshin Impact به تعویق افتاد

به‌روزرسانی نسخه 2.7 بازی Genshin Impact به تعویق افتاد

بازی miHoYo Games به دلیل "پیشرفت پروژه" به‌روزرسانی بزرگ بعدی Genshin Impact را به تاخیر انداخته است. به روز رسانی نسخه 2.7 جزئیات بیشتری را در تاریخ انتشار جدید به همراه "طرح تنظیم محتوا" و جبران خسارت برای بازیکنان دریافت خواهد کرد. همچنین گفت که "اطلاعات مربوطه" را "در اسرع وقت" در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

 

بازی Genshin Impact اولین بار در سپتامبر 2020 برای اندروید، iOS، رایانه شخصی و PS4 راه اندازی شد. به‌روزرسانی‌های اصلی را با سرعت نسبتاً سریع منتشر می‌کند و مناطق جدید، داستان‌ها و ماموریت‌های جانبی، رویدادهای زمان محدود، سلاح‌ها و شخصیت‌ها را اضافه می‌کند. تأخیرها برای توسعه دهنده غیرمشخص است، اما افزایش موارد COVID-19 در شانگهای که در آن مستقر است ممکن است دلیل آن باشد.

 

آنچه بازیکنان می توانند در نسخه 2.7 انتظار داشته باشند ناشناخته است، اما اطلاعات فاش شده نشان می دهد که کاربر Hydro Yelan و کاربر Electro-user Kuki Shinobu جدیدترین شخصیت های قابل بازی خواهند بود. همچنین به نظر می رسد که شیائو، شخصیت 5 ستاره Anemo، می تواند بازگشت بنر داشته باشد. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده باشید .

کلمات کلیدی :

Genshin Impact

بازی pc

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو به‌روزرسانی نسخه 2.7 بازی Genshin Impact به تعویق افتاد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/56b8

خبرنامه بازی ها

گالری