بازی Battlefield 2042 و FIFA 22 به Xbox Game Pass می آیند

بازی Battlefield 2042 و FIFA 22 به Xbox Game Pass می آیند

با ارائه EA Play به عنوان بخشی از اشتراک های Xbox Game Pass Ultimate، نسخه های EA اغلب به کاتالوگ بازی های ارائه شده توسط سرویس اشتراک مایکروسافت خیلی پس از راه اندازی راه پیدا کرده اند. جای تعجب نیست که به نظر می رسد دو نسخه جدیدتر دیگر این شرکت به زودی به این سرویس عرضه می شوند.

 

به نظر می رسد که Battlefield 2042 و FIFA 22 هر دو در راه Xbox Game Pass هستند. اگرچه اطلاعیه ای برای هیچ یک از بازی ها اعلام نشده است، صفحات فروشگاه Xbox برای هر دو نماد ورزشی Game Pass هستند. البته، تا زمانی که یک اعلامیه رسمی منتشر نشود، باید کمی از این موضوع استفاده کرد، اما همانطور که قبلا ذکر شد، به لطف EA Play که با اشتراک های Xbox Game Pass Ultimate گنجانده شده است، اصلاً تعجب آور نخواهد بود.

 

اگرچه این احتمال وجود دارد که EA در مدت کوتاهی در همین رابطه اعلامیه‌هایی را منتشر کند. به طور خاص، Battlefield 2042 که در حال مبارزه است و شاهد افت مداوم در پایگاه بازیکنان ناامید شده خود بوده است، واقعاً می تواند با افزایشی که مطمئناً با در دسترس بودن در Game Pass حاصل می شود، انجام دهد.

 

در هر صورت، امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری کسب کنیم، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی :

Battlefield 2042

FIFA 22

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d2bc

خبرنامه بازی ها

گالری