343 Industries در حال کار روی Halo دیگری است که Halo Infinite نیست

343 Industries در حال کار روی Halo دیگری است که Halo Infinite نیست

343 Industries مطمئناً در حال حاضر دست خود را با Halo Infinite پر کرده است. فصل 2: ​​گرگ های تنها به زودی راه اندازی می شود، و توسعه دهنده همچنین به طور مداوم در پشت صحنه در حال کار بر روی اصلاحات و تغییرات بر اساس بازخورد بازیکنان است، در حالی که قرار است سایر موارد اضافه شده مانند Forge و کمپین تعاونی امسال نیز عرضه شوند. اما به نظر می رسد استودیو کارهای بیشتری را دارد.

 

روزنامه‌نگار Jez Corden در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست ایکس‌باکس دو گفت که او «بسیار مطمئن است» (اما نه صد درصد) که 343 Industries در حال حاضر روی بازی Halo دیگری کار می‌کند که Halo Infinite نیست. کوردن به جزئیات بیشتری در مورد این که پروژه ممکن است چه باشد اشاره نکرد، اما این اولین باری نیست که او در مورد این پروژه اعلام نشده صحبت می کند، در حالی که لیست های شغلی منتشر شده توسط 343 Industries در چند سال گذشته نیز نشان می دهد که استودیو یک بازی Halo دیگر در دست ساخت دارد.

 

البته، به‌عنوان استودیویی که بر همه‌چیزهای Halo نظارت می‌کند، فهمیدن اینکه 343 ممکن است یک قسمت جدید دیگر در دست ساخت داشته باشد، شوکه کننده نیست اگرچه ماهیت بازی باید جالب باشد. طبق گفته سازنده، Halo Infinite  قرار است پلتفرم اصلی این سری برای دهه آینده یا بیشتر باشد، بنابراین این احتمال وجود دارد که هر بازی جدیدی که در نزدیک به میان‌مدت عرضه می‌شود، اسپین‌آف باشد.

 

این که آیا ما به معرفی بازی نزدیک هستیم یا نه بهترین حدس است، اگرچه با توجه به اینکه مایکروسافت و صنایع 343 در حال حاضر به طور کامل بر روی Halo Infinite متمرکز شده اند (و با شایعه شده حالت بتل رویال آن نیز هنوز اعلام نشده است)، این احتمال وجود دارد که ما مدتی منتظر خواهیم ماند تا هر بازی جدید دیگری فاش شود.

کلمات کلیدی :

Halo Infinite

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/923d

خبرنامه بازی ها

گالری