بازی The Gunk اکنون برای Steam در دسترس است

بازی The Gunk اکنون برای Steam در دسترس است

عنوان اکشن ماجراجویی سه بعدی The Gunk که قبلاً برای فروشگاه مایکروسافت استور Image and Form Games منتشر شده بود سرانجام برای بازیکنان رایانه شخصی در Steam منتشر شد. همچنین در حال حاضر برای Xbox One و Xbox Series X/S همراه با Game Pass در دسترس است.

 

انتشار استیم همزمان با آپدیت جدید Photo Mode است. همانطور که از نام آن مشخص است، به بازیکنان اجازه می دهد تا در بازی عکس بگیرند. همچنین می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کنید، میدان دید، نوردهی، عمق میدان و سایر تنظیمات را در حین افزودن فیلترهایی مانند Cartoon، Sepia، Noir و غیره ویرایش کنید. قهرمان داستان رانی همچنین می‌تواند در ژست‌ها و حالات چهره متفاوت بر اساس ترجیحات فرد تنظیم شود.

 

ویژگی های دیگر شامل پشتیبانی از زبان هایی مانند چینی ساده شده، روسی، ژاپنی و پرتغالی برزیلی است. در مورد اینکه آیا ویژگی یا محتوای جدیدی به بازی اضافه خواهد شد، باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. در ضمن با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی :

The Gunk

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی The Gunk اکنون برای Steam در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6a27

خبرنامه بازی ها

گالری