مارولز Midnight Suns در استرالیا رتبه بندی شده است

مارولز Midnight Suns در استرالیا رتبه بندی شده است

Marvel’s Midnight Suns  توسط هیئت رده بندی استرالیا رتبه بندی شده است. بازی RPG تاکتیکی نوبتی Firaxis دیروز یک طبقه بندی "Mature" ارائه شد که می تواند به زودی تاریخ انتشار را اعلام کند. این بازی که ابتدا قرار بود در ماه مارس گذشته عرضه شود، به نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاد تا آن را به "بهترین بازی ممکن" تبدیل کند.

 

بر اساس رتبه‌بندی بازی‌های دیگری مانند Xenoblade Chronicles 3، Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7، Marvel’s Midnight Suns می‌تواند طی دو تا چهار ماه آینده عرضه شود. این رتبه‌بندی «موضوعات بالغ و خشونت ماوراء طبیعی» را به همراه «خریدهای درون بازی» نشان می‌دهد. دومی با Firaxis همسو می‌شود که ادعا می‌کند ریزتراکنش‌ها فقط جنبه زیبایی دارند و هیچ تاثیری بر گیم‌پلی ندارند.

 

 Marvel’s Midnight Suns در زمان عرضه برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود. برخلاف سری XCOM، این کمپین permadeath ندارد . این کمپین یک تجربه سنتی است و مسیرهای منشعبی نیز نخواهد داشت.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو مارولز Midnight Suns در استرالیا رتبه بندی شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/33a6

خبرنامه بازی ها

گالری