رویداد Rainbow Six Extraction – Nightmare Fog Crisis تا 2 ژوئن ادامه دارد

رویداد Rainbow Six Extraction – Nightmare Fog Crisis تا 2 ژوئن ادامه دارد

 Rainbow Six Extraction جدیدترین رویداد بحرانی با زمان محدود خود را در Nightmare Fog دریافت کرده است. این رویداد که تا 2 ژوئن در دسترس است، بازیکنان را می‌بیند که برای از بین بردن درخت سمی وارد یک مه سمی می‌شوند. تریلرهای زیر را تماشا کنید تا آن را در عمل ببینید.

 

در حالی که به نظر می رسد دود بنفش بیش از حد متحرک است، قرار گرفتن طولانی مدت در مه باعث افزایش سطح نوروتوکسین اپراتور می شود. با عبور از آستانه 30 درصد، شخصیت شما شروع به توهم و دیدن آرکئن‌های جعلی می‌کند و تشخیص واقعی‌ها را سخت‌تر می‌کند. از 65 درصد گذشته، شما از تاری حرکت، دید انحرافی و دید تونلی رنج خواهید برد.

 

100 درصد، شما شروع به آسیب رساندن به سلامتی خواهید کرد، بنابراین باید اهداف سریع و کامل را در هر یک از سه منطقه فرعی دنبال کنید.  Pistol راش با این رویداد معرفی می شود و شامل شلیک Stims به سمت خود یا هم تیمی هایتان برای افزایش موقت سرعت و آسیب ناپذیری است. فقط دو Stim ارائه شده است، اما این را در نظر داشته باشید.

 

بازی Rainbow Six Extraction در حال حاضر برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Google Stadia به همراه Xbox Game Pass در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو رویداد Rainbow Six Extraction – Nightmare Fog Crisis تا 2 ژوئن ادامه دارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f1a1

خبرنامه بازی ها

گالری