نقد و بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Uncharted 4: A Thief’s End

نقد و بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Uncharted 4: A Thief’s End

بیایید یک چیز را مستقیماً بگوییم : تنها بازی ps4 این نسل که تا به حال "قاتل" آنچارتد است، Uncharted 4: A Thief's End است. و اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این تنها بازی است که به از بین بردن نسخه های قبلی خود نزدیک شده است و از بسیاری جهات موفق بوده است. اگر این آخرین بازی در این سری باشد، توسعه دهندگان Naughty Dog سر تعظیم خم می کنند، زیرا این شاهکار به تبلیغات خود ادامه می دهد.  Uncharted 4 را باید با افتخار به عنوان پادشاه عناوین اکشن/ماجراجویی تا کنون در این نسل شناخته شود.  

 

اگر قبلاً سری Uncharted را بازی کرده‌اید، می‌دانید که به عنوان یک جست‌وجوی بی‌گناه و هیجان‌انگیز شروع می‌شود که همیشه به جهنم تبدیل می‌شود، زیرا هیچ چیز درست پیش نمی‌رود. به هر حال، فرمول در اکثر موارد یکسان است.

طبق گفته  Naughty Dog،  Uncharted 4: A Thief’s End آخرین فصل از سری Uncharted است. وقتی دوباره با قهرمان داستان، نیتن دریک آشنا می‌شویم، متوجه می‌شویم که او یک سبک زندگی کاملاً عادی دارد. می توانید در چشمان او ببینید که برای او مناسب نیست. یعنی تا زمانی که برادر گمشده‌اش، سم، وارد محل کار نیتان می‌شود و از او می‌خواهد که آخرین ماجراجویی را انجام دهد. افسانه ای از دزدان دریایی و گنج و شهر گمشده و افسانه ای لیبرتالیا باز می شود. اتفاقی که از آنجا می گذرد، ماجراجویی ناب و غم انگیز و یک داستان لعنتی خوب است.

 

بیایید ابتدا چیزهای معمول را از سر راه برداریم: Uncharted 4 به اندازه کافی کارهایی انجام می دهد که بگوییم ژانرهای تیراندازی سوم شخص و اکشن ماجراجویی را نوآوری کرده و تازه کرده است. از بازی جامد با اسلحه گرفته تا زوایای عالی دوربین و داستان فوق‌العاده، انجام بازی ps4 را لذت بخش میکند. ناتی داگ از ضرب المثل قدیمی "اگر خراب نشد، تعمیرش نکن" نمی ترسد. بنابراین، در بازی چهارم شاهد اکشن های معمولی خواهید بود، مانند پرش هایی که می دانید نمی توانید انجام دهید، اما بازی اصرار دارد که می توانید. و تا زمانی که فصل آخر را به پایان برسانید، همچنان درخواست بیشتری خواهید داشت. چیزی که این بار کمی ناامید کننده است، نبود پازل های زیادی برای حل است. آنچه در دسترس بود سرگرم کننده بود، اما بیشتر گیج کننده ها، مانند گذشته، در کوهنوردی و چرخیدن در سراسر جهان اطراف شما خواهند بود.

 

واقعا عجیب است، ؛ این بازی تضاد بین سینما و بازی های ویدیویی را محو می کند. از یک طرف شما فیلم‌هایی دارید که در بسیاری از مواقع تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را بی‌عیب، بدون نقص و کاملا جعلی جلوه دهند. در نهایت به دنیایی از آدم‌های پلاستیکی تبدیل می‌شود. با این حال، بازی‌های ویدیویی برای واقع‌گرایی تلاش می‌کنند . چیزهای عادی که ما بدیهی می دانیم همان چیزی است که توسعه دهندگان در Naughty Dog برای آن تلاش کرده اند. آنها به مقدار زیادی از مهارت‌های اساسی که برای تبدیل افراد پلاستیکی به انسان‌های واقعی، ناقص، زنده و نفس‌گیر نیاز است، دست یافته‌اند. و وقتی چروک‌ها، ریزش‌ها، تکان‌های خفیف و چرخش چشم‌های ناتان دریک را می‌بینید، فکر می‌کنید که او واقعاً زنده است.

 

Uncharted 4 همچنان ثابت می‌کند که نیتن دریک چیزی بیش از یک انسان نیست . انسانی که می‌تواند مرزهای بزرگی را طی کند و به هر چیزی برای زندگی عزیز ادامه دهد، البته، اما با این وجود عادی است. او حیله گر است، اشتباه می کند، درست می گوید، شوخ است و جدی است. ناتان طیف کاملی از اخلاق ما را به تصویر می کشد. ما می توانیم با او و آنچه از نظر ذهنی می گذرد ارتباط برقرار کنیم. نویسندگان ناتی داگ فرزندشان، نیتان  و شخصیت درون و بیرون او را می شناسند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو نقد و بررسی بازی ps4 شگفت انگیز Uncharted 4: A Thief’s End

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/aeee

خبرنامه بازی ها

گالری