بازی ps4 و ps5 زیبای Evil Dead تا 13 می به تعویق افتاد

بازی ps4 و ps5 زیبای Evil Dead تا 13 می به تعویق افتاد

اگرچه به نظر می رسید این بازی در ماه فوریه منتشر شود، بازی Saber Interactive's Evil Dead: The Game دوباره به تعویق افتاد. طبق گفته توسعه‌دهنده در توییتر، اکنون قرار است در 13 می منتشر شود و طبق گفته توسعه‌دهنده در توییتر، «زمانی را که برای درست کردن کارها نیاز دارند» در اختیار تیم قرار دهد.

 

اطلاعات پیش‌سفارش و یک تریلر کاملاً جدید ماه آینده پخش می‌شود، بنابراین منتظر اطلاعات جدید باشید.  Evil Dead: The Game که در The Game Awards 2020 معرفی شد، Ash Williams  را به همراه دیگر شخصیت‌های این مجموعه مانند  Maxwell و Pablo Simon Bolivar دنبال می‌کند. آنها با هم باید با نیروهای شر در همکاری مبارزه کنند.

 

از طرف دیگر، بازیکنان می توانند با در اختیار داشتن بازماندگان و سایر Deadit ها به همراه یک شیطان برای نابود کردن انسان ها، در PvP شرکت کنند. چندین نقشه بر اساس فیلم ها (مانند کابین معروف در جنگل) و سلاح های متعددی مانند اره برقی کلاسیک وجود خواهد داشت. بازی Evil Dead: The Game در حال حاضر برای PS4، PS5، Xbox Series X، Xbox Series S، PC و Nintendo Switch  در حال توسعه است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی ps4 و ps5 زیبای Evil Dead تا 13 می به تعویق افتاد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1ef1

خبرنامه بازی ها

گالری