بازی Trek to Yomi تریلر جدید منتشر می‌شود

بازی Trek to Yomi تریلر جدید منتشر می‌شود

بازی اکشن سامورایی Trek to Yomi توسعه دهندگان لئونارد منچیاری و Flying Wild Hog به لطف زیبایی بصری سیاه و سفید چشم نواز و نوید تجربه ای سینمایی و معتبر، و با گذشت زمان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ناشر Devolver Digital تریلر معرفی آن را در 5 می منتشر کرده است.

 

تریلر راه اندازی به طور خاص شات های سریعی از رویارویی های مختلف در طول بازی را به نمایش می گذارد، مانند رویارویی روی یک پل شکسته، شخصیت بازیکن که از دهکده ای در حال سوختن می گذرد و دشمنان را تکه تکه می کند، برخی صحنه های فراطبیعی و غیره. تریلر تضمین می‌کند که در مورد داستان چیز زیادی به نمایش نمی‌گذارد، در حالی که در کنار ارائه اجمالی اجمالی از آنچه در انبار است، عملکرد خوبی دارد. آن را در زیر بررسی کنید.

 

سفر به یومی سفر قهرمان داستان هیروکی را دنبال می کند که پس از قول دادن به ارباب در حال مرگش، وظیفه دارد از شهر خود و مردم آن در برابر تهدیدات جدید محافظت کند. این بازی قرار است در تاریخ 5 می برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S عرضه شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Trek to Yomi تریلر جدید منتشر می‌شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/71fa

خبرنامه بازی ها

گالری